«Педагогикалық диалог» ақпараттық-әдістемелік журналы Кембридж университетінің білім беру факультетімен бірлесе үш тілде шығарылады.
Журнал ISSN (ЮНЕСКО, Париж, Франция, 2012 ж.) (ISSN 2308-7668) сериялық басылымдарды тіркеу жөніндегі халықаралық орталығында тіркелген. Журнал отандық және шетелдік білім беру саласындағы педагогикалық-психологиялық өзекті проблемаларды зерттеу нәтижелерін жариялауды жүзеге асырады.
Журналдың негізгі тематикалық бағыттары:
✔ Білім беру әдіснамасы
✔ Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы
✔ Оқыту мен тәрбие теориясы және әдістемесі
✔ Кәсіби білім берудің теориясы мен әдістемесі
✔ Педагогикалық психология
Журнал беттерінде іргелі және қолданбалы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелері, білім беру тәжірибесін жақсартуға арналған әдістемелік ұсынымдар орын алады. Ұлыбритания, АҚШ, Ресей, Палестина, Беларусь Республикасы, Гонконг, Үндістан, Египет, Қырғызстан, Пәкістан елдерінің білім беру саласындағы ғалымдары мен халықаралық сарапшыларының мақалалары жарияланды. Олардың ішінде 23 PhD докторы, профессорлар, ғылым кандидаттары мен 8 ғылым магистрі бар.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|