Зерттеу нәтижелері Қазақстандағы «Педагог» кәсіби стандартының тұжырымдамасы, құрылымдық моделі және қағидаттарын әзірлеуге мүмкіндік берді, ол сапалы оқытуды жүйелі түрде түсіну және салмақты пайымдаулар мен шешімдер шығарудың объективті құралы саналады. ⠀
–⠀Мұғалімнің құзыреттілігіне қойылатын талаптар оның бағалауымен тығыз байланысты, ол тек әділ ғана емес, сонымен қатар нақты өмірде болып жатқан және білім беру жүйесіне сөзсіз жобаланатын динамикалық өзгерістерге сәйкес келуі керек. Бұл мәселені шешудің кілті бағалаудың әртүрлі әдістері мен құралдары, соның ішінде кәсіби стандарт болуы мүмкін, – дейді Ирина Уматгирейқызы.⠀ ⠀
IFTE форумы – Қазан федералды университетінің қабырғасында ұйымдастырылатын педагогикалық білім беру бойынша әлемдегі ең ірі мамандандырылған ғылыми алаңдардың бірі. Форум зерттеушілер мен практиктердің нәтижелі ынтымақтастығына мүмкіндік береді, педагогикалық білім беру саласындағы бірлескен зерттеу жобаларының бастамаларын қолдайды.