САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
V қалалық ғылыми-практикалық конференциясының
БАҒДАРЛАМАСЫ
09.00 |
ТІРКЕЛУ |
09.00-10.00 |
СПОРТ ЗАЛ. ПОСТЕРЛЕР ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ |
|
АКТ ЗАЛЫ. ПЛЕНАРЛЫҚ БӨЛІМ
|
10.00-10.05 | Проморолик
Алғы сөз Акижанова Жанар Женисовна, Педагогикалық шеберлік орталығы директорының оқу бағдарламалары және халықаралық ынтымақтастық жөніндегі орынбасары |
10.05-10.15 | Lesson Study туралы
Питер Дадли (онлайн)- Lesson Study дүниежүзілік қауымдастығының құрметті Бас хатшысы, PhD, Ле-стер университетінің профессоры (Ұлыбритания) |
10.15-10.20 |
Конференция қатысушыларына тілек
|
10.20-10.50 | Исследовательские навыки и профессионализм учителя
Дуйшон Шаматов, PhD, «Назарбаев Университет» профессор
|
10.50-11.00 |
Lesson study: даму & үйрену
|
11.00-11.10 | Қазақстандағы Сабақты зерттеу: status quo және болашағы
Абдраманова Қызжібек Сатыбалдықызы, Педагогикалық шеберлік орталығының аға менеджері |
10.10-11.20 | КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
ТРЕКТЕР | |
ТРЕК № 1. БІЛІМДІ БАСҚАРУДЫҢ ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕРІ
| |
Кабинет № 106 (1 қабат)
| |
11.20-12.00
| ШЕБЕРЛІК САБАҚ. LS іске асыру тәжірибесінен: талқылау арқылы өзара оқыту сабақ,
Жапарова Гульнара Абдысеитовна, № 6 мектеп-лицейі директорының бейіндік жұмыс жөніндегі орынбасары, Нұрсұлтан қаласы |
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
| Сабақты зерттеу тәсілі арқылы педагогтердің бірлесіп жоспарлау дағдыларын дамыту
Сауле Шамуратова Молдабекова, Омирзак Жулдызбек Омирзакқызы, № 70 мектеп-лицейі |
12.25-12.40
| Lesson Study педагогтарды мектептерді басқару процесіне қосу ресурсы ретінде,
Жауке К. М., № 22 мектеп-гимназиясы директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары |
12.40-12.55
| Студенттер арасында ынтымақтастық дағдыларын дамыту
Жалмағамбетова Камажай Қабиденқызы, "Астана"Халықаралық университетінің Педагогикалық колледжі |
12.55-13.10
| Сабақты зерттеу- мектептегі оқу ортасын жақсарту құралы,
Аманова Толенди Советбековна Базарбаева М.К., № 80 мектеп-гимназиясы |
13.10-13.20 | Зерттеу топтарында тиімді бақылауды ұйымдастыру
Такеева Назым Бокейхановна,Газиева Жанна Касенхановна, №58 мектеп-гимназия
|
13.20-13.30
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
ТРЕК № 2. ПРАКТИК-ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
| |
Кабинет № 309 (3 қабат)
| |
11.20-12.00
| ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Оқушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыруда графикалық органайзерлерді қолдану қаншалықты тиімді?
Сатекова Айгуль Тлешовна, Жусупова Гульмира Сеитовна, Исатаева Салтанат Кушербаевна, Кембаева Назира Камашевна, № 16 орта-мектеп
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
| Бастауыш сынып оқушыларының оқуын жетілдіруде тиімді әдіс-тәсілдер
Жакупова Куляйхан Хабибуловна, Сериккалиева Ақтоты Тлеповна, № 67 мектеп-гимназиясы |
12.25-12.40
| Білім алушылардың кіріктірілген сабақ арқылы ойлау дағдыларын қалай жетілдіруге болады?
Калиева Ардак Ебеновна, Интыкпаева Жулдыз Маратовна, Шукенова Назгуль Алиханқызы № 70 мектеп-лицей |
12.40-12.55
|
Оқушы және оқушының ынтасы
|
12.55-13.10 |
Кері байланыс арқылы оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын қалай арттырамыз?
|
13.10-13.25 | Оқушыларды мәтін құрастырып жазуға қалай үйретеміз?
Кулашева Алия Жакановна, № 59 мектеп-лицейі
|
13.25-13.35 | КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
|
Кабинет № 310 (3 қабат)
| |
11.20-12.00 |
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. 3-сынып оқушыларының мәтіндік есептерді шығару дағдыларын қалай жетілдіруге болады?
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
|
Сараптап тапсырма беру арқылы білім алушылардың білім деңгейін арттыруға бола ма?
|
12.25-12.40
|
Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдісі оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?
|
12.40-12.55
|
Белсенді оқыту әдістері оқушыларының айтылым дағдыларын жақсартуға әсері қандай?
|
12.55-13.10
| Lesson Study тәсіліне негізделген кәсіби қоғамдастық мұғалімдердің желілік өзара іс-қимылының құралы ретінде
Хамитова Аида Саматқызы, № 22 мектеп-гимназиясы |
13.10-13.25 | Деңгейлік тапсырмаларды қолдана отырып “Lesson study” арқылы білім сапасын арттыру
Аманкулова Мадина Абдраимовна, № 79 мектеп-лицей |
13.25-13.40
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
|
Кабинет № 311 (3 қабат)
| |
11.20-12.00 | МАСТЕР-КЛАСС. Как провести исследование урока?
Хитрук Елена Владимировна, Мурасулова Гульнара Батыховна, Бокова Фади Герихановна, Безродняя Дарья Валерьевна, Исакова Галина Леонидовна, Головизина Екатерина Андреевна, Тленова Елена Даньяровна, Эрхужаева Замира Есжановна, Бондарь Елена Владимировна, Белоусова Ольга Викторовна, Нұр-сұлтан Қ. № 27 орта мектебі |
12.00-12.10 | Үзіліс |
12.10-12.25 |
Развитие исследовательских навыков учащихся на уроках в начальной школе
|
12.25-12.40 |
Лессон стади тәсілінің кезеңдерінің бастауыш сыныптрында қалай жүзеге асырылуда?
|
12.40-12.55 |
Как повысить навык устной речи на уроках литературного чтения?
|
12.55-13.10 |
Білімдегі олқылықтарды жоюдағы іс – әрекеттегі зерттеу
|
13.10-13.25 |
ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ |
Кабинет № 314 (3 қабат)
| |
11.20-12.00 |
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Бастауыш сынып оқушыларының айтылым дағдысын қалай қалыптастыруға болады?,
|
12.00-12.10 | Үзіліс |
12.10-12.25 |
2-сынып білім алушылардың айтылым дағдыларын суретті тапсырмалар арқылы қалай арттырамыз?
|
12.25-12.40 |
Сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеу қорытындысы
|
12.40-12.55 |
Деңгейлеп берілген тапсырмалар бойынша, білім алушылардың білім сапасын көтеру және пәнге қызығушылығын арттыру
|
12.55-13.10 | Әдебиеттік оқу сабағында оқушылардың тілдік құзіреттілігін іскерлік ойындар арқылы дамыту
Кабдолданова Жайнаш Айтмухаметовна, №56 мектеп-лицей
|
13.10-13.25 |
Сыни ойлау технологиясының стратегияларын қолдану арқылы студенттердің жоғары деңгейлі тапсырмаларды орындау қабілеттерін дамыту
|
13.25-13.40 |
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
|
ТРЕК № 3. ПРАКТИК-ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
| |
Кабинет № 204 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Ойлаудын жоғары деңгейлі сұрақтарын қолдану арқылы оқушылардың коммуникативтік кұзыреттілігін қалыптастыру
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
| Ағылшын тілі және қазақ тілі пәндері бойынша кіріктірілген сабақ,
Мукажанова Айжан Оркеновна, Жылқайдарова Фариза Махмудовна, № 70 мектеп-лицей |
12.25-12.40
| Growth mindset intervention: how effort-based feedback enhances pupils’ learning
Adaikhan Nurtas, Raushan Jumatayeva,Ardak Taibotanova, David Were, Nazarbayev Intellectual School of Physics and Math, Nur-Sultan
|
12.40-12.55
|
Кіріктіре оқытуда күрделі тапсырмаларды орындау арқылы шығармашылық дағдыларды дамыту
|
12.55-13.10
|
Жұптық жұмыс әдісі арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру
|
13.10-13.25
|
Оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалай жетілдіреміз?
|
13.25-13.40 | Студенттердің цифрлық құзіреттілігін шығармашылық жұмыстар арқылы арттыру
Койбагарова Куан Назаровна, Астана халықаралық университетінің Педагогикалық колледжі |
13.40-13.50 |
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
Кабинет № 209 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Қазақ тілі сабағында оқушылардың жазылым дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.50 | ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың айтылым дағдыларын қалай дамытуға болады?
Елемесова Алмагуль Габдулмаликовна, Аманова Салтанат Советбековна, № 80 мектеп-лицей
|
12.50-13.05 | Негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын сабақ барысында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы көтеру жолдары (қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі, химия)
Медеубаева ШынарТолеевна., Сайлиханова Манат Бахытовна. , 53 мектеп-лицей
|
13.05-13.20
| Әрбір баланың білім сапасы мен дамуына деңгейлеп саралаудың әсері
Мыкышева Замзагуль Карибековна, Нүркен Назгүл Базарбайқызы, № 27 мектеп-лицей
|
13.20-13.35
| Диалогті оқыту арқылы оқушыларды бірін-бірі оқытуға қалай дағдыландыруға болады?
Абдикадырова Гулиза Сарсембаевна , Акимбекова Раушан Канатовна, №78 мектеп гимназия
|
13.35-13.50
|
Групповая работа как эффективный метод повышения мотивации к обучению
|
13.50-14.00
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
Кабинет № 211 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Қазақ әдебиеті сабағында эссе жазуды қалай жетілдіруге болады?
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.50
|
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Сабакта терминологиялык сөздікпен жұмыс жасау арқылы академиялық сөйлеу дағдыларын қалай дамытуға болады?
|
12.50-13.05
|
Қалыптастырушы бағалау форматына 10 балдық жүйені қалай кіріктіруге болады?
|
13.05-13.20
|
Ойын сабақтар арқылы оқушылардың білім сапасын қалай көтеруге болады?
|
13.20-13.35
|
Диалогтық оқыту әдісін қолдану арқылы болашақ мамандардың сөйлеу дағдыларын дамыту
|
13.35-13.50
|
Как развить навыки говорения учащихся на уроках казахского языка?
|
13.50-14.00
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
Кабинет № 212 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
МАСТЕР-КЛАСС. Как организовать эффективную групповую работу на уроке?
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25 |
Предупреждение неуспеваемости и отставания посредством дифференциации и индивидуализации обучения,
|
12.25-12.40 |
Интеграция уроков гуманитарного и естественного циклов как способ формирования общечеловеческих ценностей,
|
12.40-12.55 |
Применение принципов дифференциации на уроках русского языка и литературы для создания комфортного обучения в 7 классах
|
12.55-13.10 |
Как использовать информацию опорных ресурсов для раскрытия темы при написании аргументированного эссе?
|
13.10-13.25 |
Как развить навыки диалогической речи учащихся?
|
13.25-13.40 |
Развитие навыков аргументации на уроках английского языка в устной речи
|
13.40-13.55
| Концепті негізінде оқытудың ерекшелігі
Байшагирова Аманкуль Примжаровна, "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДББҰ Халықаралық Бакалавриат мектебі |
13.55-14.05
|
ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ |
ТРЕК № 4. ПРАКТИК-ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
| |
Кабинет № 213 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. IT технологиялар арқылы жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді оқуға деген ынтаны арттыру,
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
|
Химия сабағында оқушылардың талдау дағдысын қалай дамытуға болады?
|
12.25-12.40
| Кіріктірілген сабақтар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Желдыбаева Ж.С., Қойбасарова Н.Б., № 48 мектеп-лицейі
|
12.40-12.55
|
CLIL әдісінің тәсілдерін қолданып, география сабағында айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын дамыту
|
12.55-13.10
| Жаратылыстану пәндерінде оқушылардың жаратылыстану -ғылыми сауаттылығын қалай дамытуға болады?
Кашыгулова Р.Е, №82 «Дарын» мамандандырылған лицейі
|
13.10-13.25
|
Оқушылардың теориялық білімдерін іс жүзіне қолдануға қалай үйретеміз
|
13.25-13.40
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
Кабинет № 214 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
МАСТЕР-КЛАСС. Развитие Soft skills учителей ОГЦ: практика и рекомендации
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
|
Как коллаборативное обучение способствует совместному решению образовательных задач при изучении темы «Свойства функции» в 10 классе
|
12.25-12.40
| Активизация познавательной деятельности учащихся через использование групповых форм работы
Мухамеджанова Дина Икыласовна, № 22 мектеп лицейі |
12.40-12.55
|
Как развить навыки диалогической речи учащихся через инструменты критического мышления
|
12.55-13.10
|
Формативное оценивание как обратная связь?
|
13.10-13.25
|
Технологическая трансформация исследования урока
|
13.25-13.40
|
ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ |
Кабинет № 215 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
МАСТЕР-КЛАСС. Эффективные инструменты планирования урока в рамках Lesson Study
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
|
Как научить учащихся применять теоретические знания на практике?
|
12.25-12.40
|
Влияние использования ИКТ на обученность учащихся (Предметы ЕНЦ)
|
12.40-12.55
|
Ученики не могли самостоятельно решать поставленные учебные задачи, действуя только по инструкции
|
12.55-13.10
|
Работа в парах как средство активизации обучающихся
|
13.10-13.25
|
Формативное оценивание – ключевое звено в поддержке обучающихся, прогрессе в обучении, мотивировании детей к обучению
|
13.25-13.40
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
Кабинет № 216 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
| ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Білім сапасын арттыру мақсатында деңгейлік тапсырмаларды қалай қолдануға болады?
Аманкулова Мадина Абдраимовна, Тәнеке Динара Рысбайқызы, № 79 мектеп-лицейі, Нұр-Сұлтан қ. |
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
| Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын сабақты зерттеуде қолдану тиімділігі,
Смагулова Камшат Сагатовна, № 63 мектеп-гимназиясы |
12.25-12.40
|
Бағдарламау тілін оқытуда АКТ құралдарын қолданудың тиімділігі,
|
12.40-12.55
|
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?
|
12.55-13.10
|
LS басты мақсаты оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету,
|
13.10-13.25 | Қолданбалы есептерді шешу арқылы функционалдық сауаттылықты дамыта аламыз ба?
Абилкаева Санат Шарбановна, Хажмурат Жанерке, Оспанов Болат, ФМБ НЗМ, Нұр-Сұлтан қаласы |
13.45-14.00 |
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
Кабинет № 217 (2 қабат)
| |
11.20-12.00
|
ШЕБЕРЛІК САБАҚ. Жаратылыстану пәнін оқытуда айтылым дағдысын қалай дамытамыз?
|
12.00-12.10
| Үзіліс |
12.10-12.25
|
Қоғамдастық аясында зерттеу сабақтары арқылы оқушылардың кітап оқуға қызығушылығын қалай дамыта аламыз?
|
12.25-12.40
|
Тиімді әдіс тәсілдер арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру
|
12.40-12.55
|
Оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалау дағдыларын қалыптастырушы бағалаудың тиімді әдістері арқылы қалай дамытады?
|
12.55-13.10
|
Оқытудың тиімд әдіс-тәсілдері мен заманауи технологияларды қолдану арқылы оқушылардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру
|
13.10-13.25
|
Сабақ барысында әрбір оқушының білім сапасы мен дамуына деңгейлеп саралау арқылы оқушылардың мотивациясын арттыру
|
13.25-13.40
|
КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
ТРЕК № 5. БАЛАБАҚШАДАҒЫ ПРАКТИК-ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
| |
АКТ ЗАЛЫ
| |
11.20-12.00 | ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАТЛ. Мектепке дейінгі білім беру ұйымында іс әрекеттегі зерттеуді қалай жүргізуге болады?
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында жас ерекшелік негізіне іс әрекетті зерттеудің мүмкіндіктері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында іс әрекетті зерттеуді жүргізудегі кедергілер. Іс -әрекеттегі зерттеудегі даму аспектісі. Ұйымды қалай табысты бала бақшаға айналдырамыз? |
12.00-12.10 | Үзіліс
|
12.10-12.20
| Баланың бейнелі ойлауын қалай дамытуға болады?
Абдрашева Гулбагира Шарипуллаевна, №31 "Ақ сұңқар" бала бақшасы |
12.20-12.30 | Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын дамыту: баланың коммуникация дағдысын қалыптастыру
Алипбаева Гульсум Азимжановна, №56 «Береке» бала бақшасы |
12.30-12.40 |
Как социализировать детей с ООП в условиях дошкольной организации
|
12.40-12.50 | Мектепке дейінгі ұйымда халықаралық бакалавриат бағдарламасын енгізу
Тайбукенова Халида Джаппаровна, Стыбаева Айгуль Шілдебайқызы,Жомеева Райхан Оспанқұлқызы, Еркебай Жанагүл Маратқызы, №73 «Аяулым» бала бақшасы |
12.50-13.00 | Баланың экологиялық танымын дамыту - экологиялық мәдениеттің қалыптасудың негізі
Султангазина Айгерим Кабдрахмановна,Мұсірәлі Ұлжан Каримтайқызы, Макишева Клара Баранбаевна, №24 «Айналайын» бала бақшасы |
13.00-13.10 | 5-6 жастағы баланы сыни ойлауға қалай дағдыландыруға болады?
Даримова Фарида Аманкельдиевна, Есмағамбет Айқын Қазбекқызы, № 67 «Шұғыла» бала бақшасы |
13.10-13.20 |
Эффективность использования социо-игровой технологии в компетентностом развитии дошкольников
|
13.20-13.30 | 4-жастағы балалардың коммуникативтік дағдыларын қалай дамытуға болады?
Жакипбекова Жазира Нургаракызы, Асылбек Фатима, Ерлан Жанбота, Серікова Жансұлу Аманқызы, Садуақас Жадра, №36 «Балапан» бала бақшасы |
13.30-13.40 | Ізгілік педагогикасында инновациялық технологияларды пайдалану
Смакова Анар Долдабековна, Асанова Назерке Кұрманалиқызы, №95 «Алматы» бала бақшасы |
13.40-13.50 | 4-5 жастағы балаларды белсенді іс ірекетке қалай тартамыз?
Нартаева Альбина Кумековна, Ахметова Марал Кулкеновна, №85 «Мейіржан» бала бақшасы |
13.50-14.00 | КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
ТРЕК № 6. ОҚУ ЖӘНЕ ДАМУ ТРАЕКТОРИЯСЫ
ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША МЕКТЕП ТРЕНЕРЛЕР | |
Кабинет № 315 (3 этаж)
| |
11.20-12.00 | МАСТЕР-КЛАСС. Как развивать навыки научно-исследовательской работы у учащихся на урока?
Омариева Гульнур Забеновна, Махимова Баян Темирбулатовна, № 84 школа-лицей |
12.00-12.10 | Үзіліс |
12.10-12.25 | Мұғалімдердің трансформациясы,
Анапьянова Райхан Аскеровна, № 58 мектеп гимназиясы |
12.25-12.40 | Ұстаздарының рефлексивті ойлау және зерттеу дағдыларын «Lesson Study» жобасы аясында дамыту
Аянасова Лаура Аянасовна, Кульжанова Айжан Оралхановна, Болпакова Гульмира Тлеугабыловна, Шакубаева Бибигуль Темиргалиевна, № 85 мектеп-гимназиясы |
12.40-12.55 | Тәжірибедегі зерттеу бізге берілген мүмкіндік пе әлде мәселе ме?
Мошке Сапаргул, № 68 мектеп-гимназиясы |
12.55-13.10 | Кәсіби оқыту қауымдастықтары. модельдері мен практикасы
Кобельдесова Алтынай Оразбаевна, № 38 мектеп-лицейі |
13.10-13.25 | Педагогтердің зерттеу қызметі- оқушылардың оқу жетістіктері деңгейінің өсу факторы
Касиенова Динара Куанышбаевна, Кусмолдаева Ляйля Джаксылыковна, № 91 мектеп-гимназиясы |
13.25-13.40 | КОНФЕРЕНЦИЯ ҚОРЫТЫНДЫСЫ |