Центр педагогического мастерства

Важная информация по входу на портал

Регистрация
Забыли свой пароль?

Тәлімгерлік үдерісінде рефлексия жасау дағдылары арқылы кәсіби өсу қалай жүзеге асырылады?

Тәлімгерлік үдерісінде рефлексия жасау дағдылары арқылы кәсіби өсу қалай жүзеге асырылады?
Тәлімгерлік үдерісте бағдарлама идеясында тәжірибелі көмекшінің моделі (Egan,1998) бойынша  рефлексия дағдылары қалыптаса ма? Шындығында, әріптесіне көмек көрсетуге бағытталған  жұмысты үш сатылы бағытта көрсетеді:
Тәлімгерлік үдеріс
Не болып жатыр? (Тәлім алушы қазір қай бағытта жұмыс жасап жатырғандығы туралы рефлексия жасау сұрақтары) Мен үшін қандай шешім маңызды? (Тәлім алушының мақсаты мен менің көздеген мақсатым бір болу үшін көмек ететін рефлексия сұрақтары) Маған қажетті және мен қалайтын  нәтижені қалай алуға болады? ( Іс әрекетті талдау арқылы рефлексия жасап кәсіби ойлау дағдысын қалыптастыру сұрақтары )
Тәлім алушыны таңдау, оның қажеттілігін анықтау үшін пікірлесу үшін сұрақтар беру№ 1  Тәлім алушының проблемалары, нені үйренгісі келетіні, не себепті үйренгісі келетінің анықтау үшін берілетін сұрақтар  №2 Тәлім алушының кәсіби өсу бағытындағы әрекетіне өзінің талдай жасай алуына бағыт беру үшін және не нәрсеге басты назар салып дамыту үшін көмек беру бағытындағы сұрақтар.№3
Сабағыңызда, кәсіби өсуде даму бағытын ұстанасыз ба?
Ол үшін не әрекеттер жасау керек деп ойлайсыз?
Осы әрекеттердің кәсіби дамытады деген қандай да бір себептерін дәлелдеп көріңізші? (3 ден кем емес)
Деген сияқты сұрақтар тәлімалушының қазіргі деңгейін,оның басында не ойлар барын анықтауға мүмкіндік береді.Осы жерге SWOT-талдауын пайдалануға болады.
Бұл жердегі талдау мақсаты өзінің бойындағы мықты,әлсіз,мүмкіндік,қатерді анықтату.
Cабақ мақсатын осылай алу себебі не?
Осы мақсатқа жету үшін жасалатын қадамдарыңыз қандай?
Не себепті осы әрекеттер аталған мақсатқа апарады деп ойлайсыз? Дәлелдеп көріңізші(кем дегенде  3 себеп)
Осы себептердің ішінде оқушылардың оқу қажеттілігі қалай ескерілген?
Сіздің оқыту тәсілдеріңіз осы әрекеттерді жүзеге асыруға қалай көиектеседі деп жоспарлап отырсыз? Не себепті?
Осы жоспарлағаныңыздың күтілетін нәтижеге апаратынын қалай бақылайсыз? Ол бақылау не себепті нәтижені анықтауға мүмкіндік береді деп болжап отырсыз?
Осы сұрақтар қою барысында да тәлімалушы өзі жоспарлаған сабағына рефлексия жасайды(тәжірибеден үзінді келтірілген)
Осы жерге де SWOT-талдауын пайдалануға болады.Бұл жердегі пайдаланудағы мақсат берілген сұрақтарға жауап беру барысында кейбір жетілдіруім,нақтылауым керек деген тұстарын өзі анықтайды.
Осыдан соң әлсіз,мүмкіндігі,катер деген кестедегі толтырылған мәселелер бойынша көмектер,ұсыныстар,аөпараттар беруге болады.(Жоспарды толықтыру,өзгерту)
Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба?
Осы жерге де SWOT-талдауын пайдалануға болады.Бұл жердегі пайдаланудағы мақсат сабаққа қатысу барысында жинақталған деректер бойынша, кері байланыс парақшалары бойынша өз сабағына рефлексия жасату.
Немесе төмендегіше сұрақтар жазылған кесте беруге болады:
Өз оқытуыңызда сабақтың сәтті тұстарын болды?
Сәтті болғанын неден байқадыңыз?
Оған жеткізген қандай да бір әрекеттеріңізді атап көрсете аласыз ба
Осы әрекетті келесіде осы қалпында пайдаланасыз ба? не себепті?толықтырасыз ба? не себепті?
Мақсатқа жетуде оқушылардың оқуын ұйымдастыруда сәтті шыққан тұстары не болды? Оны қалай байқадыңыз? Қандай да бір дәлелі бар ма?
Осы тұста өзіңіз байқаған оқуды ұйымдастыруда сәтсіз тұстары болды ма? Не себепті олай болды деп ойлайсыз? Оны жетілдірудің қандай да бір әрекеттері ойыңызға келе ме? Онда...... деп не жасағыңыз келеді деп ілгері байланыс жасалады.
Енді не ісемекшісіз?Не себепті олай жасамақшысыз?
Келесі сабақты нені жақсарту керек деп ойлайсыз? Не себепті? Онда .. былай жасап көрсек қалай қарайсыз.Сіздің ойыңызша....
Бұл үдерісте сабаққа дейін,сабақ барысында, сабақтан кейін үнемі рефлексия сұрақтарын қойып отыру арқылы тәлім алушының,тек қана тәлім алушының өз әрекетіне рефлексия жасауына мүмкіндік беру арқылы өз сабағын өзі құрып,өзі кәсіби жетілу үшін сізден ақпаратарды сұрап,өзі үуренуіне мұмкіндік бар.

вебинар тақырыбы "Коучинг өткізгенде сқрақ қою"

Құрметті әріптестер!
Сіздерді « Коучинг өткізгенде сұрақтар қою» тақырыбындағы вебинарға шақырамыз.
Уақыты: 20 мамыр, 2016 ж, сағат 17 00 (Астана уақыты)
Вебинар өткізуші : тренер Сапарова А.К
Құрметтпен Атырау қ. ПШО филиалы

Уважаемые коллеги!
Приглашаем принять участие в вебинаре: « Постановка вопросов при проведении коучинга», который состоится 20 мая в 17 00 (время Астаны). Ведущий тренер: Сапарова А.К.
Просим принять участие!
С уважением филиал ЦПМ г.Атырау
URL-адрес: http://webinar.cpm.kz/atyrau06/ қазақ тілінде өтеді.

порталда жумыс жасау туралы, курстан отуші муғалімдерді алға карай тәжірибемен болісу арқылы кәсіби дамуын арттыруда желілік когамдастык жумыс дағдысы

14 қантар 2016 ж. күні «Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдану»тақырыбында Атырау қаласы Педагогикалық шеберлік орталығы ,ХББ НИМ бірлескен семинар өткізілді.Қажеттілік: Атырау қаласы бойынша курстан өтуші мұғалімдері және жетекші мектептердің желілік қоғамдастық арқылы тәжірибе алмасуы мен кәсіби даму денгейі қандай әрежеде екенін бағамдау мен акрараттар беру,порталда жумыс жасау дағдысын жетілдіру.
Семинарда "сенің желіңде кім бар?" шеңбері бойынша анықталғаны: желімен барлық мұғалім де жумыс жасайды, ал желідегі қоғамдастық етіп үдеріс жасау жағы қалай? деген сурақ проблеманы анықтауға түрткі болды. Семинарға қатынасқан 47 қатынасушының 3-і ғана портал арқылы қоғамдастықта жұмыс жасайды. семинарға қатынасушылардың Денгенйлік курстан өткені-28, семинар максаты мұғалімдердің  
ақпараттық сауаттылығын арттыру cpm.kz порталында желілік қоғамдастықта жұмыс  
жасауға үйрету.

Күтілетін нәтиже: мұғалімдердің ақпараттық сауаттылығын артады, cpm.kz порталында желілік қоғамдастықта жұмыс жасауға үйренеді.болса, Максатка жетті ма? Табыс критерилері бойынша бағамдау қорытындысы: Қатынасушы 48 дің -25 -і кутілетін нәтижеге жетті. 22-сі төменгі денгейде тек акпаратты гана алды. Яғни курстан өтпеген муғалімдер үшін жана акпарат болды. Семинар сонында кері байланыс алынды.
Бугінгі желілік қоғамдастық туралы акпаратка көзқарасыңыз қандай?   жағымды-47
Желілік қоғамдастықта жумыс жасау тәжірибе алмасуда тиімді деп ойлайсыз ба?  ИӘ-46
Семинарға тілек бөлімінде портал туралы кунды пікірлермен катар: "Порталда материал жуктегенге сертификат берілсе " деген ұсыныс біз үшін күтпеген жағдай болды. Яғни болжамнан тыс. Сол себепті семинар қорытындысын талкылауға беріп отырмын.
img_0944.jpg

img_0937.jpg
Файлы:

Тәлімгерлікті жүзеге асыруда кәсіби әңгіме

Курметті әріптестер ! 18 желтоқсанда Атырау облысында аудан мектептерінің мұғалімдеріне курстан кейінгі қолдау көрсетілді. Мақсат: Аудан көшбасшыларының ( 1,2 денгей) атқарып жатырған жумыстары мен кәсіби даму денгейін бағамдау. Ең бастысы тәлімгерлер кедергісі анықталды,оны шешу жолын өздері ұсынды, алда өткізілетін коучинг тақырыптарын өздері анықтады. Әріптестер тиімді сабақ беруде, яғни, оқыту мен оқуда мықты, әлсіз (ішкі фактор) мүмкіндік пен қатерлер (сыртқы фактор) бір ғана талдау арқылы кедергі мен оны анықтап, өз кедергісін өзі шешуге болатынын іс жүзінде әр мұғалім көре білді.
1. Әр көшбасшының өзіне баға беруі жүзеге асты.
2. Сұрақ қойылды: Мысал келтіре аласыз ба?  Сіздің ойыңызша оған не кедергі? оны қалай шешуге болады деп ойлайсыз? Неліктен олай ойладыңыз? Осылай пайымдауға қандай да бір дерек бар ма? т,с,с.
3. болған оқиғаға ойлану арқылы кері байланыс жасалынды.акыр сонында калай тиімді оқыту
4. критерилерін мқғалімдер өздері атай алды: ( "Қара жәшік" метафорасы)

1. Мұғалім сабақты жоспарлауда нені оқытатынын білу керек.
2. Оқушы нені білу керек.
3. Оқушының білгенін немен өлшейтінімді анықтап аламын.
4. Қандай әрекеттер осы айтылғандарға апара алады?  Тиімді қару : СҰРАҚ!

20150926_101526.jpg

20150926_104156.jpg

курстан кейін муғалімдерді қолдау

Ардак Кайрлиева -> Асель Бердигалиева, Гульжамал Бекеева, Султанбекова Гульнар Турехановнаи еще 136 получателей

Бүгін, 27 қараша күні Индер ауданы "Көктем"қазақ орта мектебінің базасында Атырау ПШО тренерлері Наурызбек Мурсалимұлы және Анаргүл Қарасайқызы аудан көшбасшылары, І ( ілгері), ІІ (негізгі) деңгей мұғалімдерімен кездесіп, "Тиімді оқытуда мұғалімге кеңес" тақырыбында оқыту семинарын өткізді. Семинардың бірінші бөлімінде "Орта білім мазмұнын жаңартудың бағдарламасы" жөнінде мағлұмат берілді. Одан кейін тиімді оқытудың кедергілерін анықтау және оның шешуде SWOT талдау бойынша сауалнама жүргізді. Сауалнаманың қорытындысымен мұғалімдер топта жұмыс жасап, өз пікірлерін ортаға салды. Мысалы: әлсіз жағына сабақты зерттеу әдісінің әлі де кемшіл тұстары, деңгейлік бағдарлама бойынша әріптестердің керағар пікірлері,т.б. Түстен кейін оқытудың үш ( танымдық,әлеуметтік, эмоциялық) аспектісін талқылауға тапсырмалар берілді. "Сабақтағы үш аспекті бойынша мұғалімдер не істей алады, оқушылар нені үйренеді?" деген сауалдар төңірегінде топ бір-бірінің пікірлерін толықтырып, қорытынды ой айтты.
Бұл-семинардың бірінші күнінде өткен жұмыстар. Ертең -екінші күні.

Фото:

желілік когамдастыкта жумыс жасау онай әрі тиімді.https://youtu.be/_2vIidI9-iA

Роза Даулетова -> Аслима Жумалиева, Нургуль Орынбаева, Нургуль Карабалиеваи еще 128 получателей

Құрметті әріптестер, ертең, яғни 2015 жылдың 7 қараша күні Атырау облысы Индер ауданы Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп базасында "Өрлеу"АҚ Атырау облыстық филиалы мен аудандық білім бөлімі әдістемелік кабинетінің бірігіп ұйымдастыруымен "Желілік педагогикалық қоғамдастық қызметін тиімді ұйымдастырудың жаңа бағыттары" тақырыбымен облыстық семинар өтпекші. Семинар жұмысына деңгейлік бағдарламалар орталығының тренерлері, облыстық, аудандық әдістемелік кабинет меңгерушілері, деңгейлік курстан өткен мұғалімдер және менің ілгерінді деңгейде бірге оқыған 10 группаласым келмекші. Қуаныштымын. Жаңа бағдарлама бойынша курстан өткен мұғалімдер аталған шараға үлкен дайындық жасауда. Семинар жұмысына аудан мектептері 3 бағытта 4 топқа бөлініп дайындалудамыз. 1. "Жарқын жүздесу" тақырыбындағы топтардың сәлемдесуі. 2. "Жаңа бағыттағы ізденістер" бөлімінде "Азия" тобы тәлімгерлер жұмысын қорғап, жинақ дайындайды, "Орталық" тобы аудандық шараларды ұсынады, "Европа" тобы аудан мұғалімдерінің ПШО порталындағы жұмыстарының нәтижесін саралайды, "Гимназия" тобы аудандық үздік сабақтар топтамасын ұсынады. 3. "Нар жолында жүк қалмас" бөлімінде төрт топтың жаңа бағыттағы жұмыстарынан әзірлеген тәмсілдері тамашаланады. Қорытындысы бойынша жүлделі орындар беріліп, үздіктер марапатталатын болады.Барлық мектептер де өз жұмыстары бойынша материалдар салынған дискілер, жинақтар әзірледі. Ол қатынасушы әріптестерімізге таратылатын болады. Тренерлер шеберлік сағатын өткізеді. Біздің аудан мұғалімдерінің үздік жұмыстары осылай насихатталмақшы. Семинар туралы ақпаратты порталдағы әріптестерімізге де ұсынамыз.

табысты мугалим

Жетекші мектеп модераторларымен  және кошбасшылармен кездесу жіргізілді.Максат: Окыту мен окудын жагымды ыкпалы неде? аудит жургизу аркылы кедергілер мен жетілетін тустарын аныктау.Унаганы багдарламанын тиімді окытуга әкелетін негізгі ерекшеліктері мен жаналыгын біледі.тусінеді, Кауіптендіргені сол білетінін колдануда кедергілерге ушыраганнан кейін сол кедергіден шыгатын жолды аныктай алмайды. Кедергіден шыгу жолын сырткы фаторлардан іздеу дагдысынан айырыла алмайды, әкімшілік тусинбейді.техникалык база,топтык  жумыс кедергілері т.с.с
Негізгі басымдык: бағдарлама идеясын жузеге асыруда кедергілерден шыга алмау. Табыска жету үшін тиімді окытудын аспектілерін,ягни негізгі идеянын теориясын   рефлексиялык окыту арқылы колданбау.Ягни ескіше ойлап,жанаша әрекет жасаймыз. Багдарламанын уш багыты Ойлау жолдары.Әдістері.Куралдары. Куралын пайдаланамыз(ОМЖ,ҚМЖ МДЖ) Әдістерін пайдаланамыз Коучинг,менторинг т.с.с. Ал ойлау жолы деп  рефлексиялык окыту,максат кою, әрекетті зерттеу үшін кері байланыс жасау кері  жоспарлау деп аталатын жуйемен ойланып жумыс жасау дагдысына тусе алмаганбыз. Бұл да коркынышты емес, маныздысы кедергі аныкталды. Алда сол кедергіден калай шыгуга болатыны туралы коучинг откізілді. Байкаганымыз: Курстан кейін колдау бул іс әректті зерттеу кайта жоспарлау,алда нені жетілдіруге болатыны багамдау. Сондыктан курстан кейін бетпе бет колдау жоспарлы және график бойынша оку жылы басында және аягында журип отырса нәтижені олшеуге де мумкиндік болады. Сіздер не айтасыздар. Пікірлерініз, тәжірибелерініз болса болісе отырсаныздар?

img_0212.jpg

img_0200.jpg

тиімді оқыту туралы мұғалімдердің пікірі қандай?

Курстан 2012.2013.2014.2015ж өткен көшбасшы мұғалімдермен бетпе-бет кездесу ұйымдастырып, осы бағдарламаның идеясын жүзеге асырудагы оқытудағы проблемалар анықталды,оны шешу жолдарын бірлесіп шешу үшін коучинг ұйымдастырылды;Осы жұмыстарды ұйымдастыруда,тәлімгерлік етуде қандай проблемаларға кездескені анықталды:(аудит жургізілді.)
1.Тәлімгерлік етуде теорияны жеткізуге,
2.Сабақты жаңа үлгіде жоспарлауда накты оку  максаты мен нәтижесін табыс критерилері аркылы багамдай алмау,
3.Окыту аспектілерінің теориясын жете зерттемеу,қолданудан кейін  жүйелі рефлексия жасай алмаудан топтык жұмыстарды колдану барысында окытудын танымдык аспектісін багамдау сиякты окыту дагдыларының мұғалімдерде әлі де болса жетілмей жатыргандыгы аныкталды.
Осы багытта арнайы багдарлама жасакталып аудандарда 2 кундік окыту семинарлары уйымдастырылды ,Табыс критерилері бойынша нәтиже аныкталды.

img_0102.jpg

img_0082.jpg

img_0039.jpg

Фото:

Пилоттық мектептегі тиімді бас қосу

Атырау каласындагы ХБ багыты  НИМ модераторымен бірлесе  №17 мектепте өткізілген консультация пайдалы болды.

Пилоттық мектептермен жұмыс қалай ұйымдастырамыз?

Кыркүйек айы да өткелі жатыр.Пилоттык  мектеп проблемалары калай шешеміз деген ой мазалап бір ай өткіздік Неге кол жеткіздік? Байқаганым желінің тендесі жок байланыс куралы екендігі.Біріншіден,мектептегі уйымдастырудагы усак туйек мәселелер, порталга кіру.жоспар жасау,тусінік жумыстары т.б жумыстарды жасау кажеттігі былай турсын ол мектептерге колдау корсету де маныздылыгы артты. мугалимдермен желіде топ ашу, Астанада болган  кездесудің,сурак жауап транскиптісін дайындап,эл вариантын жасау,Осы мәселеге жауап беруші тиісті мамандармен скайфта байланысу аркылы сурак жауап алысу, НИМ мен онлайн байланыста болу.Әйтеуір коп болып желі аркылы  конілімізге умит уялап колдау сезіндік.Желі дегеніміз -ЗАТ,Ал желілік когамдастық- әрекет.Желі аркылы осы мектептермен НИМ аткарып жатырган жумыстары мен кері байланыстары да колжетімді болды.

Облонодагы подругаммен онлайнда болган сұхбат осы екі сқхбат керекет рефлексия болды

Мен бугин облонода жасайтын подругамнан онлайн диалогта сойлескен сөзімнен үзіндіні де жазуды жөн санадым.Шынымен де мен үшін бугин рефлексия жасауға тиімді болды Меніің облонодағы әріптесімнің маған қойған сұрағы: Осы курстың болашағы бар ма? менің жауабым: ӘРИНЕ. ОЛ әріптестің сұрағы: Совет үкіметін де құлаттық қой нерушимый..." Менің жауабым:"Мұның саясатқа қатысы жоқ.Мұғалімдердің заманға сай білім берудегі соңғы заманауи жетістіктерді уйренуі" Оның жауабы: " Әдіскерлерді оқытады дейді.Не керегі бар ,олар мұғалім емес қой?" Не дейін?...Сен әуелі маған кабинетіме курска оқуға келші дедім... кетерде кері сөйлесерміз "кері сұхбаттасармыз" дедім. Сенімдісің ба? деді. жүз пайыз дедім.

Болашақ көшбасшылармен онлайн-да сұхбат

"Карасаевна здравствуйте посмотрев эту притчу я вспомнила наше первое занятие и начинаю понимать что именно ценно для меня.пришла идея начать семинар именно с этого и предлагала она нам эту притчу https://youtu.be/0Z-oUsZz1L0 и написала "Время так дорого а мы тратим на что попало" Мен былай жауап жаздым: "Ми қызметін бастады,Дурыс ойласа дурыс әрекет болады.Саморегуляция через рефлексию" деп жауап жаздым.Одан әоі мынадай жауап алдым: " Карасаевна ,что вы снами делали.Вы талант.Оказывается можно заниматься хозяйством и составлять план в уме.Экономия времени... И еще довавила ""Это так просто Это не трудно" и в конце она написала:" сколько моих коллег зря тратят время на ненужное .Я обязательно потащу их за собой... это мой план минимум" И жанарка спросила меня Курс вселил столько позитива.Да? После этого диалога я отправила им эту притчу https://youtu.be/eETRJ98E1Do

Ұлы Асу болашақ көшбасшыларды практиға жібергеннен кейінгі рефлексия

өзіме улкен ой салды https://youtu.be/TmiFpp-KrBI осы кобелек туралы үш тәмсіл бар дәл осы ссылкадагыны тәжірибеден өтуге кеткен әріптестерге өздеріне сенімін улғайту мотиваия ұлғайтуға ыңғайлы деп ойладым ал мына тәмсілді https://youtu.be/cNE_D5FENUY сандугаш апайдың сурауы бойынша 21 ғасырда калай оқыту керек деген мағынаға пайдалану үшін жібердім ал сонгы тімсілді кеше бес апта аякталып коштасар кезде кері мектебімізге баргымыз келмей калды деген көп әріптестерімнің пікірінен кейін ой тастауға жібердім https://youtu.be/na5J9HbvSXI сол кездегі маған әріптестерімнен келген онландағы байланыс сөздері көңілімді толқытты біздер ватсапта да топ ашканбыз әңгімеден үзіндіні форумда беруді жөн санадым.

Пилоттық мектепте жүргізілген еркін сұхбат

Кеше пилоттық 17 мектепте  бірінші  бастауыш сынып мұғалімдерімен және жауапты әкімшілік құрамыммен  түскі үзіліс уақытында еркін әңгімелесу сұхбаты өткізілді.Ұнағаны мұғалімдердің орта мерзімді жоспарлау арқылы оқшылардың қысқа мерзімді жоспарын жасауға деген  талпынысы мен осы жаңа мазмұнда білім берудегі оң өзгерістерді жасауға деген өздеріне жүктелген міндетті жауапкершілікпен сезінуі
Күдік ұялатқаны: Осы жауапкершілікті арқалауда  жаңа ақпараттар мен оған сәйкесті ресурстарды орынды пайдалану арасындағы  мазасыздықтан қатты қобалжу сезімінде жүргендігі.Дегенмен Абай атамыз айтқандай "Істің қалай басталғаны маңызды" дегендей Мұғалімдерге қолдау мен осы жаңартылған білім беру мазмұны аясында  тәлімгерлік арқылы жүзеге асырылатынын еске сала отырып,алда жұмыстың тек басталып жатырғандығы  қобалжымау,бәрі де алға қарай тәжірибеде білген мен түсінгенді қолдана отырып, рефлексиялау арқылы олқылықтарды жақсартатынымызды еске салып көңілдеріне өздеріне деген нық сенім ұялануына септігімді тигіздім.