«Сабақты зерттеу: қазақстандық мектеп тәжірибесі»
«VI қалалық ғылыми-тәжірибелік конференция БАҒДАРЛАМАСЫ»
Өткізу уақыты: 2023 жылдың 14 маусымы
Өткізу орны: № 92 мектеп-лицей, Астана қ., Дауылпаз көшесі 1/1
08.00-09.30 | ТІРКЕУ | Фойе (1-қабат)
ПОСТЕР ТАНЫСТЫРЫЛЫМДАРЫНЫҢ КӨРМЕСІ | Спорт зал (2-қабат) Номинацияға сәйкес үздік зерттеуге QR код арқылы дауыс беру: "Сабақты зерттеудегі жаңа көзқарас" "Үздік рефлексиялық зерттеу" "Зерттеудегі үздік тәжірибе" |
09.30-11.00 | СЕКЦИЯ ОТЫРЫСТАРЫ
|
| 1-секция. Сабақты зерттеу: идеядан тәжірибеге |
| № 1 Кабинет (2-қабат) |
| Модератор: Карлыгаш Уралбаева физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің мұғалімі |
1. Бейімді – белсенді оқыту әдісі арқылы oқушылaрдың өздігінен оқу дағдысын арттыру, Уралбаева Қарлығаш, НЗМ ФМБ;
2. Аутентті мәтіндерді оқу арқылы дәлелді сөйлеу дағдыларын дамыту, Нуржанова Ляззат, Аубакирова Асем, Халықаралық мектеп; 3. Мектептегі көшбасшылықты дамыту арқылы өздігінен жұмыс жасау қабілеттерін күшейту, Жұмабекова Жанар, Иманкулова Рабиға, Ержанова Айгул, № 50 мектеп-лицейі; 4. 11-сыныптағы гуманитарлық бағыт сабақтарында қосымша дереккөздерді пайдалану білім сапасын қалай әсер етеді? Абдуллина Эстелла, Айтчанова Зульфия, школа-№ 75 мектеп-гимназия; 5. Сын тұрғысынан ойлау әдістерін қолдану арқылы мәтінді түсініп оқу дағдыларын қалай қалыптастыруға болады? Капетова Ажар, № 92 мектеп-лицей; 6. Әдеби оқу сабақтарында оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын қалай арттыруға болады? Карбаева Айнура, №55 орта мектебі. 7. Тоғызқұмалақ "Зияткерлік ойын"арқылы оқушылардың ойлау қабілетін қалай жандандыруға болады. Жанибеков Еркин Абдсаттарович, ФМН НИШ | |
| № 2 Кабинет (2-қабат) |
Модератор: Алия Дусчанова №38 мектеп-лицей мұғалімі | |
1. 7 сынып оқушыларының негізгі пәндер бойынша білім сапасын көтеру және сабақ берудің әдістерін жетілдіру, Ысқақова Жанар, Мырзахметов Бауыржан, BINOM SCHOOL мектеп -лицейі;
2. Бастауыш сынып оқушыларының білім сапасын жақсарту үшін оқу процесіне сыни ойлаудың әдістері мен әдістерін енгізу, Никитина Инна, № 92 мектеп-лицей; 3. Сөйлем құрылымын шартты пішіндік таңбалау арқылы бастауыш сынып оқушыларының ағылшын тілінен жазылым дағдысын дамыту, Касимова Индира, халықаралық мектеп; 4. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өзіндік оқу қабілетін қалыптастыр, Алькенова Гульмира, № 92 мектеп-лицей; 5. Ашық сұрақтар оқушыларға қалай әсер етеді? Алдажарова Карлыга, № 7 мектеп-лицей; 6. Сабақты зертетудің оқушының оқуына, өзін-өзі реттеуіне ықпалы. Мырзахметова Майра, Байбуссинова Гульнар, №65 школа-гимназия | |
| 2-секция. Балабақшадағы ауқымды зерттеулер |
| № 3 Кабинет (2-қабат) |
Модератор: Фарида Даримова №28 "Жұлдыз" санаториялық балабақша меңгерушісі | |
1. Ұлттық мәдениетке баулу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту, Уатхан Маржан, Аймаханова Айгуль, №36 «Балапан» балабақшасы;
2. Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың іс – әрекетің екі жарты шар мишығын дамыту, Бақытқызы Гүлжан, №36 «Балапан» балабақшасы; 3. Мектеп жасына дейінгі балалардың креативті ойлауын дамыту: қашан, қалай, не үшін? Иманбаева Зариякүл Мұсабаевна, Cарманова Калдыгуль, №36 «Балапан» балабақшасы; 4. Мектеп жасына дейінгі балалардың бейімделуі мен әлеуметтенуінің ішкі және сыртқы факторлары. Даримова Фарида, №28 “Жұлдыз” балабақшасы; 5. Мектеп жасына дейінгі балаларды қалай әлеуметтендіруге болады? Макишева Клара, Султангазина Айгерим, Абдимомынова Гульжан, детсад №79 “Шабыт”; 6. Математика сабағында 4-сынып оқушыларының логикалық есептерді шығару жолдарын қалай арттырамыз? Нуржанова Даметкен, Абдразахова Айша, №49 орта мектеп. | |
3-секция. Зерттеу қауымдастығы: күрделі, бірақ өнімді | |
№ 4 Кабинет (2-қабат) | |
Модератор: Замзагуль Камешева № 75 мектеп-лицей директорының орынбасары | |
1. Желілік платформалар арқылы сандық сауаттылықты арттыру, Акимбекова Раушан, Наскенова Сауле, №78 мектеп гимназиясы;
2. Мектептегі Lesson study тәсілі мұғалімнің кәсіби өсуіне қажетті тиімді зерттеу құралы. Разуева Бахыт, №87 мектеп-гимназия; 3. Сабақты зерттеу арқылы көшбасшылықты дамыту. Назарова Потма, Абилова Камила, №22 мектеп-гимназия; 4. Lesson study арқылы білім беру қауымдастығындағы өзара әрекеттестік. Белятко Ирина, №31 школа-гимназия; 5. Сабақты зерттеу арқылы мұғалімдердің көшбасшылығын арттыру. Жұлдызбек Омирзак, Каирбаева Анара Максатовна, № 70 мектеп-лицей; 6. Педагогикалық қоғамдастықтағы өзара әрекеттестік: кәсіби қоғамдастықтағы жұмыс арқылы көшбасшылықты дамыту. Толегенова Айгуль, Ғазиз Енлік, Халықаралық мектеп. | |
4-секция. Сабақты зерттеу оқушыны қалай өзгертеді | |
№ 5 Кабинет (2-қабат) | |
Модератор: Зульфия Айтчанова №75 мектеп-лицей мұғалімі | |
1. Сабақтар сериясын зерттеу бастауыш сыныптардағы математика сабақтарында оқушылардың білім сапасын арттыру құралы ретінде. Гаркушина Наталья, Мурасулова Гульнара, Безродняя Дарья, №27 мектеп-лицей;
2. Сабақтың әр кезеңінде барлық оқушылардың оқу процесіне қатысуын қалай қамтамасыз етуге болады? Ержанова Анар, №59 мектеп-лицей; 3. Midjourney бағдарламасымен көркем шығармалардың негізгі ойын анықтау. Абдрахманова Меруерт, Skillset schools; 4. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту тәсілі ретінде орыс тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс және семантикалық оқу әдістерін қолдану. Зюльдубаева Р.К., ФМБ Назарбаев Зияткерлік мектебі. 5. Дене шынықтыру пәнінде оқушыларды жоспар құру үшін деректерді талдауға дағдыландыру. Аманкельдин Ербол, Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 6. Жаһандық мәнмәтін арқылы абстрактілі ойлау дағдыларын дамыту: жеке және мәдени көрініс. Жувашева Алия, Жаксипаева Альмира, Ахтанова Мадина, халықаралық мектеп. 7. Lesson study аясында бастауыш сыныптардағы оқушылардың тиімді әдіс-тәсілдер арқылы ынтасын арттыру. Дүйсенбекова Нургуль, Нуртазина Фариза, №22 мектеп-гимназиясы; | |
№ 6 Кабинет (3-қабат) | |
Модератор: Шолпан Селиханова № 75 мектеп-лицейінің мұғалімі | |
1. Ассоциативті карта" әдісі жазылым дағдысының қалыптасуына қалай әсер етеді? Воронцова Лариса, IB Назарбаев зияткерлік мектебі;
2. Оқушылардың деректерді түсіндіре білу дағдысын дифференциациялық әдістер арқылы дамыту. Сыздық Салтанат, Сейсенбаева Жадыра, Сержан Балғын IB Назарбаев зияткерлік мектебі; 3. Ғылымдар сабағында оқушылардың ақпаратты бағалау және талдау дағдыларын STEM оқыту әдісі арқылы дамыту. Нуридин Несібелі, Бозжигитова Бибигуль, Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 4. Мәтіндермен жұмыс арқылы Social Studies сабақтарына қатысуды арттыру (Lesson Study циклінің нәтижелері бойынша), Сакенова Салия, халықаралық мектеп; 5. 6-сыныптық математика сабақтарында тапсырмаларды орындауда білім алушылардың дербестігін арттыруға қандай әдістер мен тәсілдер ықпал етеді? Гусева Марина, Боровская мектеп- гимназиясы, Қостанай облысы; 6.Дифференциация арқылы 10 сынып оқушыларын математика пәні бойынша мемлекеттік емтихандарға дайындау. Махатова Галия, Жилкибаева Лаззат, Достанова Балнұр, Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 7. Зерттеу сабақтарының оқыту мен оқуды жақсартудағы тиімділігі. Шаяхметова Бибизия, Изембаева Бибинур, №50 мектеп-лицей. | |
№ 7 Кабинет (3-қабат) | |
Модератор: Акбота Султанбекова Астана қаласы Назарбаев Зияткерлік мектептерінің мұғалімі | |
1. Қазақ тілі сабағында оқушылардың айтылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Әукен Серік, Нурова Мая, Базарханова Динара, Набиева Ажар, Жургенбаева Асылзат, № 22 мектеп-гимназия;
2. Білім алушылардың ынтасын функционалдық сауаттылық тапсырмалары арқылы дамыту. Сулекешова Фатима, №38 мектеп-лицей; 3. Математиканы оқытуда жобалау әдісін қолдану. Ауельбекова Фатима, №37 мектеп-дицей; 4. Оқушыларды мәтіннен негізгі ойды анықтап, сыни тұрғыдан баға беруге дағдыландыру. Абдикадырова Гулиза, Жангазакова Карлыгаш, №78 мектеп гимназиясы; 5. Инклюзивті білім берудегі саралау. Калижанова Зарина, Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 6. Графикалық кесте арқылы айтылым, жазылым дағдыларын қалыптастыру. Ахметова Назгуль, Алькенова Гульмира, №92 мектеп-лицей. | |
№ 8 Кабинет (3-қабат) | |
Модератор: Лаура Байкушикова № 67 мектеп-гимназия мұғалімі | |
1. Оқу үдерісін оқушылардың "туристер", "алға озушылар" қабілеттеріне сай ұйымдастыру. Татыханова Асель, Аскарова Айжан, №26 мектеп- гимназия;
2. Зерттеудің сапалы білім берудегі рөлі. Гайсина Сайран, №18 орта мектеп; 3. Қазақ әдебиеті және Қазақстан тарихы сабақтарында оқушылардың түсіну және жауап беру қабілеттерін арттыру. Даниярова Салтанат, Сапарбаева Раушан, Қабдеш Гүлнұр, Каражанова Бахыт, №52 мектеп- гимназия; 4. Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру аясында оқушылардың сыныптағы ынтымақтастағын ұйымдастыру. Ахметжановна Зибагуль, №92 мектеп-дицей; 5. Математика сабағында 8 сынып оқушыларының гипотеза құру дағдысын дамыту. Жандеш Алтынгүл, Әділбай Тоғжан, Сарсеналы Динара, Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 6. Оқушыларды бағдарламалау тіліне қалай қызықтыруға болады? Жакипова Анар, №68 мектеп- гимназия; 7. Білім алушылардың сөйлеу дағдыларын қалай жетілдіруге болады? Мукажанова Айжан, №70 мектеп-лицей. | |
№ 9 Кабинет (3-қабат) | |
Модератор: Гульсара Тукашева № 92 мектеп -лицей мұғалімі | |
1. Сыни ойлау стратегиялары мен ойын элементтері арқылы оқушыларды оқу процесіне тарту. Ахметова Сауле, Досекин Абай, Пятунина Ольга, №91 мектеп-гимназия;
2. Саралау арқылы барлық оқушыларды оқу үдерісіне тарту, Серикбаева Сания, №85 мектеп-лицей; 3. Түрлі дереккөздерді салыстыра білуге үйрету арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту, Кулымбетова Айнур, Жолдыбаева Раушангуль, Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 4. Сыни ойлау құралдары арқылы оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдыларын қалай дамытуға болады? Кайрамбекова Жанат, Кушкарбаева Куляш №59 мектеп-лицей; 5. Сыныптың сабаққа қатысуы тәрбиелік тұрғыдан және жауапкершілігі қандай деңгейде?, Туражанова Арай Муратовна, №76 мектеп-лицей; 6. Диктант арқылы білім алушылардың сауаттылығын қалай қалыптастыруға болады? Калиева Ардак, Интыкпаева Жулдыз, Кенжетаева Бақытжамал, Хайруллина Айман, № 70 мектеп-лицей | |
№ 10 Кабинет (3-қабат) | |
Модератор: Рабига Иманкулова № 50 мектеп-гимназия мұғалімі | |
1. Сабақты зерттеудің оқушының оқуына, өзін-өзі реттеуіне және рефлексиясына ықпалы. Гемерлинг Венера, №31 мектеп-гимназия;
2.Сыни тұрғысынан ойлауды жүзеге асыру бағытында әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Базылжанов Асель, №92 мектеп-лицей; 3. 2-сынып оқушыларының айтылым дағдыларын қалай дамытуға болады? Култаева Клара, №88 школа-лицей; 4. CLIL әдістерін қолдану арқылы 11 - сынып оқушыларының физика пәнінен жазбаша және ауызша тілдік дағдыларын дамыту, Тулеуова Асылай, Шаланова Жанат, физика – математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі; 5. Бастауыш сынып оқушыларына сын тұрғысынан ойлау стратегиясы сөйлеу дағдыларын жақсартуына қалай көмектеседі? Жаксыбаева Айжан, №63 мектеп -гимназия; 6. Сабақты зерттеу оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру құралы ретінде.Мустафина Салтанат, школа-гимназия № 87; 7. Диалог арқылы білім алушылардың айтылым дағдыларын қалай арттыруға болады? Усинова Тогжан, Мутайхан Жулдыз, №70 мектеп-лицей. | |
11.00-11.30 | К О Ф Е - B R E A K |
11.30-13.00 | ПЛЕНАРЛЫҚ ОТЫРЫС. Акт залы (2-қабат) |
11.30-11.35 | КОНФЕРЕНЦИЯНЫҢ АШЫЛУЫ |
11.35-11.40 | Сындар Дауешова, Астана қаласы Әдістемелік орталығының басшысы |
11.40-11.55 | Толқын Айдосова, Педагогикалық шеберлік орталығы директорының оқу-әдістеме жөніндегі орынбасары
"Сабақты зерттеуді қолдану тиімділігін арттыру" |
11.55-12.05 | Сабақты зерттеу мүмкіндіктері мен қиындықтар: сынып, мектеп және жүйе, Питер Дадли, PhD, дүниежүзілік Сабақты зерттеу қауымдастығының (WALS) құрметті Бас хатшысы, (Ұлыбритания) |
12.05-12.35 | СИМПОЗИУМ: Lesson Study: кәсіби зерттеу қауымдастықтары
Дискуссант: Сапура Жолдасбаева, Педагогикалық шеберлік орталығының сарапшысы "Сабақта оқушылардың сыни ойлауын қалай дамытуға болады?", Гүлиза Әбдіқадырова, Раушан Әкімбекова, № 78 мектеп-гимназия "Сабақта топтық оқыту формасын қалай тиімді ұйымдастыруға болады?", Наталья Лан, № 27 мектеп-лицей |
12.35-12.55 | "Сабақты зерттеуге жаңаша көзқарас: Ұлттық конференциядан кейінгі рефлексия" кәсіби алаңы
Модератор: Қызжибек Абдраманова, Педагогикалық шеберлік орталығының тренері |
"Мектеп мәдениеті: зерттеуге негізделген тәжірибе"
Астана қаласының № 67 мектеп-гимназиясы: Лаура Байкушикова | |
Мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу арқылы жетілдіру
Астана қаласының № 75 мектеп-гимназиясы: Замзагуль Камешева | |
Сабақты зерттеу: мұғалім көшбасшылығын дамыту
Астана қаласының № 38 мектеп-лицейі: Алия Дусчанова | |
12.55-13.00 | Конференцияны қорытындылау. Ирина Энтина, Педагогикалық шеберлік орталығының әдістемелік жұмыс бөлімінің басшысы |
13.00-13.20 | Ү З І Л І С |
13.20-14.20 |
Педагогикалық шеберлік орталығы сарапшыларының шеберлік сабақтары
САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ МҰҒАЛІМНІҢ РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ |
3-қабат | |
№ 1 кабинет, Кызжибек Абдраманова | |
№ 2 кабинет, Шугыла Калиханова | |
№ 3 кабинет, Камила Кузембаева | |
№ 4 кабинет, Фарида Жунусова | |
№ 5 кабинет, ТалгатМукутов | |
№ 6 кабинет, Сауле Журунтаева |