«Педагогикалық диалог» журналын
«Педагогикалық диалог» журналын жүктеп алу


Журналдың бұл нөмірінде оқырман «Баланың сау-саламат аумағын қалай
құруға болады?» және «Мектепті қалай жайлы аймаққа айналдыруға
болады?» деген сауалдарға жауап таба алады.
Бұл мәселелердің өзектілігі балалардың ерекше әлсіз әлеуметтік топ
болып табылатындығына байланысты. Көбінесе олар үнемі отбасылық
мәселелерге, ата-аналарымен және құрдастарымен қарым-қатынас
мәселелеріне ғана емес, сонымен қатар оқу үлгерімінің төм...






Sіzderdіń nazarlaryńyzģa jýrnaldyń «Bіzdіń zaman muģalіmі» taqyrybyndaģy 27-shyģarylymyn usynamyz. Jýrnalda Dýbaıda ótken besіnshі jyl saıynģy «Álemnіń úzdіk muģalіmі» (Global Teacher Prize) syılyģyn berý rásіmіnіń qorytyndylary, «Muģalіm mártebesі týraly» zań jobasyn talqylaý mánmátіnіnde muģalіm mamandyģy jaıynda maqalalar jarııalanyp otyr.




«Педагогикалық диалог» журналының бұл саны заманауи мектептің құндылықтар жүйесіне арналып, оның қандай болуы керектігі және оқушылардың бойында жалпы адамзаттық қасиеттерді дамытуға қосатын үлесі туралы өзекті мәселелер қарастырылады. Басылымда шетелдік сарапшылардың, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің және Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің мақалалары ұсынылған.



«Педагогикалық диалог» журналының бұл саны білім беру үдерісіндегі өзекті
мәселелердің бірі – «Шағын жинақталған мектептегі педагогикалық үдеріс»тақырыбына арналады. Журнал материалдарының мазмұны шағын жинақталған мектептегі педагогикалық үдерісті басқарудың ерекшеліктері мен оны жетілдірудің тиімді жолдарын қарастыруға арналып, оқыту мен оқу үдерісіне белсенді оқу әдістерін енгізу тәжірибесімен таныстырады.

«Педагогикалық диалог» журналының бұл саны «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу жетістіктерін критериалды бағалау» тақырыбына арналады. Журналда жинақталған материалдар критериалды бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, оқыту мен бағалау жүйесінің өзара байланысын аша отырып, Назарбаев Зияткерлік мектептерінде критериалды бағалау жүйесін апробациядан өткізу мен қолданысқа енгізудің, жалпы білім беретін мектептерде критериалды бағалауды қолдану тәжірибесімен т...

«Педагогикалық диалог» журналының осы нөмірі «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ ұйымдастырған «Білім беру саласындағы өзгерістер аясын кеңейту: апробация мен тарату» тақырыбында өткен Халықаралық ғылымитәжірибелік конференциясына арналады. Мұндағы мақалаларда білім саласындағы отандық және шетелдік сарапшылардың, сондай-ақ Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің тәжірибелері ұсынылады.


жүйесінің ерекшеліктерін қарастырады. Мақалаларда пилоттық мектептердің педагогтерімен жұмыс істеген біліктілікті арттыру курстары тренерлерінің, сондай-
ақ жаңартылған орта білім мазмұнын апробациялау өтіп жатқан мектептер базасында...
