Центр педагогического мастерства

Ресурсы

Абай болмаса, Шәкәрім болар ма еді. З.Утеулинова
   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы негізінде курс тыңдаушыларының тәлімгерлік үдерісті «Абай-тәлімгер, Шәкәрім-тәлім алушы» идеясының негізінде түсіну деңгейін және мектептегі тәжірибеде тиімді қолдану жолдарын ұсынады. Тәлімгерлік үдерістің бастауы- Абайдың шәкірт тәрбиелеу дәстүрінен басталғаны туралы ойларын ортаға салады. Қазіргідей заманда Абайдың тәлімгерлік іс-әрекетіне айына емес, аптасына емес, күніне бір рет үңіліп қоймай болмайтын сияқты... «Сонда ғана жан қинап жүрген күмәнға жауап табуға болады»- деген пікір ұсынылады. Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болары сөзсіз.

25 ән-25 кітап Қ.Бабасова
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен оқыған кітаптарынан үйренген тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болар...

25 ән,25 кітап С.Төленді
   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен оқыған кітаптарынан үйренген тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Ш. Пірімбаев

  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап У.П.Куралбаева
   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен оқыған кітаптарынан үйренген тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Н.Караулова
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап М.Кусмолдина
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Г.Ганиева
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап П.Ризаева
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Е.Н. Нүсіпбеков
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап жобасы Ш.Дайрабаева
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

Абай болмаса, Шәкәрім болар ма еді?
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы негізінде курс тыңдаушыларының тәлімгерлік үдерісті «Абай-тәлімгер, Шәкәрім-тәлім алушы» идеясының негізінде түсіну деңгейін және мектептегі тәжірибеде тиімді қолдану жолдарын ұсынады. Тәлімгерлік үдерістің бастауы- Абайдың шәкірт тәрбиелеу дәстүрінен басталғаны туралы ойларын ортаға салады. Қазіргідей заманда Абайдың тәлімгерлік іс-әрекетіне айына емес, аптасына емес, күніне бір рет үңіліп қоймай болмайтын сияқты... «Сонда ғана жан қинап жүрген күмәнға жауап табуға болады»- деген пікір ұсынылады. Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болары сөзсіз.

Естен кетпес бір сабақ...

   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы негізінде  курс  тыңдаушыларының  тәлімгерлік үдерісті   «Абай-тәлімгер, Шәкәрім-тәлім алушы» идеясының негізінде түсіну деңгейін және мектептегі тәжірибеде  тиімді қолдану жолдарын ұсынады.  Тәлімгерлік үдерістің  бастауы- Абайдың шәкірт  тәрбиелеу дәстүрінен басталғаны туралы ойларын ортаға салады. Қазіргідей заманда Абайдың тәлімгерлік іс-әрекетіне  айына емес, аптасына емес, күніне бір рет үңіліп қоймай болмайтын сияқты...  «Сонда ғана  жан қинап жүрген күмәнға   жауап табуға болады»- деген пікір ұсынылады. Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болары сөзсіз.  

«25 ән, 25 кітап» жобасы

   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздері оқыған кітаптарынан үйренген тағылым мен тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселеріне ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болары сөзсіз.

Прямоугольная система координат в пространстве

Попова Оксана Александровна
Учитель математики общеобразовательной школы № 80 Жетысуского района, города Алматы
Тема урока: Прямоугольная система координат в пространстве
Предмет: геометрия
Класс: 10
Этот урок является первым в серии из 17 последовательных уроков раздела геометрии «Координаты и векторы в пространстве». Данная тема является важным элементом школьного курса геометрии, позволяющим сформировать у школьников основные понятия аналитической геометрии. При изучении учебного материала важным является установление глубоких межпредметных связей с физикой (изучение разделов физики, изучающих векторные величины – Кинематика и Динамика).
Данный урок является уроком по изучению нового материала.
Урок можно считать успешным, если по его окончании учащиеся овладеют следующими предметными навыками: могут объяснить правило построения трехмерной системы координат, назвать координатные оси, построить точку по заданным координатам; назвать области применения метода координат в других предметных областях школьного курса и различных сферах практической жизни человека.

Предмет экологии. Экологические факторы среды

Долгих Ольга Геннадьевна, учитель биологии гимназии №79 г.Алматы.
Место урока в среднесрочном плане, учебном курсе – первый урок раздела V. Основы экологии, главы XV. Экосистемы.
Методологическая база - в основе конкурсной разработки были использованы: групповая работа, диалогическое обучение, формативное оценивание, взаимооценивание, дифференцированный подход, ИКТ, учитывались возрастные особенности учащихся.
Учебник «Биология», 9 класс, Ж.Б. Шилдебаев, Ж.Ж.Кожантаева, Л.Е.Аманжолова, изд. «Мектеп», 2013г.; материалы для учителя биологии сайта InfoUrok.RU.
Необходимое оборудование и другие ресурсы – компьютер, проектор, презентация «Предмет экологии», раздаточный фотоматериал, задание по изготовлению постера, дополнительный материал, материал по оцениванию (критерии выставления отметки за постер, тест).

План урока – Предмет экологии. Экологические факторы среды.

Бастауыш мектептің оқу бағдарламаларындағы өзгерістер

Диалогтік оқыту: зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме, әңгіме-дебат

ХХ ғасырдың 80-жылдары мен ХХІ ғасырдың басындағы Америка Құрама Штаттары

Ньютонның ІІ заңын зерделеу