Центр педагогического мастерства

Ресурсы

Абай болмаса, Шәкәрім болар ма еді. З.Утеулинова
   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы негізінде курс тыңдаушыларының тәлімгерлік үдерісті «Абай-тәлімгер, Шәкәрім-тәлім алушы» идеясының негізінде түсіну деңгейін және мектептегі тәжірибеде тиімді қолдану жолдарын ұсынады. Тәлімгерлік үдерістің бастауы- Абайдың шәкірт тәрбиелеу дәстүрінен басталғаны туралы ойларын ортаға салады. Қазіргідей заманда Абайдың тәлімгерлік іс-әрекетіне айына емес, аптасына емес, күніне бір рет үңіліп қоймай болмайтын сияқты... «Сонда ғана жан қинап жүрген күмәнға жауап табуға болады»- деген пікір ұсынылады. Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болары сөзсіз.

25 ән-25 кітап Қ.Бабасова
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен оқыған кітаптарынан үйренген тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болар...

25 ән,25 кітап С.Төленді
   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен оқыған кітаптарынан үйренген тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Ш. Пірімбаев

  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап У.П.Куралбаева
   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен оқыған кітаптарынан үйренген тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Н.Караулова
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап М.Кусмолдина
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Г.Ганиева
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап П.Ризаева
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап Е.Н. Нүсіпбеков
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

25 ән, 25 кітап жобасы Ш.Дайрабаева
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс  тыңдаушылары  «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады.   Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы  ұрпақтың  артқы ұрпаққа қалдыратын  рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса,  осы сұрақтарға мектеп басшылары өздерінің жоба төңірегінде атқарған тәжірибесі мен  оқыған  кітаптарынан үйренген  тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселерінде ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болар...

Абай болмаса, Шәкәрім болар ма еді?
  Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы негізінде курс тыңдаушыларының тәлімгерлік үдерісті «Абай-тәлімгер, Шәкәрім-тәлім алушы» идеясының негізінде түсіну деңгейін және мектептегі тәжірибеде тиімді қолдану жолдарын ұсынады. Тәлімгерлік үдерістің бастауы- Абайдың шәкірт тәрбиелеу дәстүрінен басталғаны туралы ойларын ортаға салады. Қазіргідей заманда Абайдың тәлімгерлік іс-әрекетіне айына емес, аптасына емес, күніне бір рет үңіліп қоймай болмайтын сияқты... «Сонда ғана жан қинап жүрген күмәнға жауап табуға болады»- деген пікір ұсынылады. Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болары сөзсіз.

Естен кетпес бір сабақ...

   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы негізінде  курс  тыңдаушыларының  тәлімгерлік үдерісті   «Абай-тәлімгер, Шәкәрім-тәлім алушы» идеясының негізінде түсіну деңгейін және мектептегі тәжірибеде  тиімді қолдану жолдарын ұсынады.  Тәлімгерлік үдерістің  бастауы- Абайдың шәкірт  тәрбиелеу дәстүрінен басталғаны туралы ойларын ортаға салады. Қазіргідей заманда Абайдың тәлімгерлік іс-әрекетіне  айына емес, аптасына емес, күніне бір рет үңіліп қоймай болмайтын сияқты...  «Сонда ғана  жан қинап жүрген күмәнға   жауап табуға болады»- деген пікір ұсынылады. Бұл идеяның әдістемелік қорға  бір көмегі болары сөзсіз.  

«Эффективные приемы, используемые на уроках в начальной школе»

Данный ресурс можно предложить учителям начальных классов для организации эффективного обучения.

Формативное оценивание в начальной школе

Практическое пособие предназначено учителям и администраторам начальной школы, специалистам центров повышения квалификации, отделов образования, преподавателям и студентам колледжей, профессиональных училищ и педагогических факультетов вузов.

Лидер во мне: Как школы и родители по всему миру помогают детям стать великими

Автор бестселлера ≪7 навыков высокоэффективных людей≫ Стивен Кови показывает, каких впечатляющих результатов добиваются дети, становясь ответственными и самостоятельными — на примере школ, включивших в учебный план методику ≪7 навыков≫.

Мировой опыт достижения успеха

Книга Стивена Кови впитала мировой опыт достижения успеха. Книга может послужить хорошей основой возрождения культуры человеческих отношений. "Семь Навыков" Стивена Кови – это учебник для тех, кто хочет быть эффективным. Кто хочет уметь управлять самим собой.

Словарь по критическому мышлению

Словарь включает термины и понятия научно-методической программы «Развитие критического мышления через чтение и письмо», созданной американскими педагогами.

Сборник тезисов IV Международной конференции «Коучинг в образовании» 22–24 ноября 2016 года
Часть 3. Коучинг в управлении образованием. Коучинг в дополнительном образовании и повышении квалификации. Коучинг в репетиторстве

«25 ән, 25 кітап» жобасы

   Қазақстан Республикасы жалпы білім беру басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс тыңдаушылары «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ «100 ән, 100 кітап» жобасының негізінде Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай «25 ән, 25 кітап» жобасын мектептеріне енгізіп жатқан тәжірибелерін ортаға салады. Адам баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі кітап болса, екіншісі ән екендігін түсінген мектеп басшылары аталмыш жобаны енгізу -алдыңғы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдыратын рухани өсиеті деп түсінеді. Мәдениет, өркениет, тәрбие, білім, т.б. секілді ұғымдардың өлшемін қалай түсінуге болады? Бүгін не құнды? Құндылықтар қалай бағаланып жүр? Иә, сұрақ көп, жауап та сан қилы... Олай болса, осы сұрақтарға мектеп басшылары өздері оқыған кітаптарынан үйренген тағылым мен тәлімге толы, пәлсапалық ойларын эсселеріне ұсынады... Бұл идеяның әдістемелік қорға бір көмегі болары сөзсіз.


Новости 1 - 20 из 44 Начало Конец