Педагогикалық шеберлік орталығы

Біздің топ

Мурзагалиева Арилана Ермековна

Білімі

Жоғары, «Тарих, құқық және экономика» маманы
Ғылыми дәрежесі: педагогика магистры
Жалпы өтілі: 12 жыл
Біліктілік дәрежесі: мұғалім

Ғылыми-практикалық қызығушылығы

басшылық және басқару мәселелері, критериалды бағалау, сабақты зерттеу

Ғылыми-практикалық қызмет тәжірибесі

магистрлық диссертациясы

Кәсіби біліктілігі мен дағдылары

Тренерлік жұмыс дағдылары
тренингтерді әзірлеу және өткізу дағдылары
тұлғааралық қарым-қатынас және коммуникация дағдылары
Компьютер мен Officce программаларының тәжірибелі қолданушы дағдылары

Біліктілікті арттыру туралы мәліметтер

1. Үшінші (Базалық) деңгей бағдарламасы бойынша педагогикалық кадрлар біліктіліктерін арттыру бойынша тренерлерді оқыту курстары
2. Екінші (Негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша педагогикалық кадрлар біліктіліктерін арттыру бойынша тренерлерді оқыту курстары
3. Бірінші (Ілгері) деңгей бағдарламасы бойынша педагогикалық кадрлар біліктіліктерін арттыру бойынша тренерлерді оқыту курстары
4. «Бизнес-тренинг әдістері» (Бизнес-тренерлер халықаралық мектебі ISBT)
5. ҚР жалпы білім беретін мекемелер тәрбиелік жұмысы бойынша директордың орынбасарларының біліктіліктерін арттыру бағдарламасы бойынша тренерлерді оқыту курстары
6. Критериалды бағалау жүйесін еңгізу бойынша регионалды және мектеп үйлестірушілерінің біліктіліктерін арттыру бағдарламасы бойынша тренерлерді оқыту курстары
7. «Дүниежүзі тарихы» және «Құқық негіздері» жалпы білім беретін бағдарламасы бойынша тренерлерді оқыту курстары
8. «Қазақстан тарихы» және «Құқық негіздері» жалпы білім беретін бағдарламасы бойынша тренерлерді оқыту курстары

Марапаттаулар мен жетістіктер

Педагогикалық шеберлік орталық директорының алғыс хаты

Басылымдар

1. «Мұғалімдердің рефлексиялық дағдыларын қалыптастыру шарттары» (Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Мұғалімнің кәсіби дамуы: дәстүрлері мен өзгерістері» атты материалдар жинағы, 13-15 қараша 2012, Астана)
2. «Оқушылардың құзыретті тұлғаны дамыту шарты ретінде оқытудың интерактивті формалары» (Халықаралық ғылыми-практикалық конференция жинағы «Білім берудегі жоғары сапа мен көшбасшылық», 13-15 қараша, 2013, Астана)
3. «Көшбасшылық заманауи ұстаз ойлауының инновациялық тәсілі ретінде» (Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары «Білім беру саясаты, практика және зерттеу», 2014)
4. «Көшбасшылық заманауи ұстаз ойлауының инновациялық тәсілі ретінде» «Учительская +» облыстық апталық қоғамдық ақпараттық-білім беру газеті, 25 Шілде 2014 ж, № 28 (118)
5. «Блум таксономиясы - негізгі сауаттылық және ойлаудың жоғары-тәртібінің тіркесімі» «Учительская +» өңірлік апталық қоғамдық ақпараттық-білім беру газеті, 20 мамыр 2015 ж, № 22 (160)
6. Блум таксономиясына сәйкес оқу мақсаттары. Тапсырмалар мен жаттығулар жинағы. - Астана: Педагогикалық шеберлік ДББҰ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» орталығы, 2015 - 30 б.
7. «Блум таксономиясы – білім беру процессін басқару тиімді құралы» («Инновацияларды тәжірибеге еңгізу бойынша педагогикалық вуздар және білім беру мекемелерінің интеграциясы» Алтынсарин оқулары республикалық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары)
8. «Ынтымақтастықта оқыту» «Учительская +» блыстық апталық қоғамдық ақпараттық-білім беру газеті 25 қараша 2016, № 46 (238)
9. «Ынтымақтастықта оқыту - білім беру мазмұнын жаңарту негізі» (туралы «Қазіргі білім беру саласындағы жаңашылдық және дәстүрді: даму басымдықтары» Алтынсарин оқулары халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары, 7 желтоқсан, 2016)
10. Кротвелл таксономиясы - оқытудың аффективті саласын дамыту құралы ("Педагогикалық диалог" ақпараттық-әдістемелік журнал, 3 (17) 2016)



Тренеры филиала


Кейін